New Moon affischerna



Såg på första sidan (blogg.se) dem här vackra bilderna på Volturi och the Cullens.
Helt underbara, men dock är jag småsur på SF att det ska vara 15årsgräns på filmen. Sure, den är lite mer "läskigare" än Twilight var. Men 15årsgräns är väl ändå överdrivet. 13årsgräns ska det vara iallafall, tycker jag. Istället för leg, kan man inte visa ett kort att man har läst boken, man vet vad som händer och komma in ? Det tycker jag låter som en toppenidé!

- Vad tycker ni ?


Jag längtar nästan ihjäl mig till New Moon! Det är 49 dagar kvar! Dagarna bara svischar förbi!
För er som inte vet är premiären 20 november. Kan även visa den senaste trailern här under. ( De har gjort tre stycken, men den tredje är bäst, därför länkar jag till den )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0