Svartvitrandiga stumpbyxor - första gången

Hallå bloggläsare. Hade svårt för mig att vakna upp när väckarklockan ringde. Anledningen är mörkret och att hösten har kommit. Klockan är halv åtta nu och det är fortfarande mörkt och lite blött på gatan. Så det verkar kallt, då drog jag på mig mina svartvita stumpbyxor, ett par svarta shorts över och en vit tjocktröja.

Just nu ser jag på teve. Disney Channel, det var ett himla tag sen! Men jag orkar inte se på något annat än Hannah Montana. Väcker vinterminnerna. Haha, till det dricker jag varm choklad, fil med flingor och en frukt. Toppenfrukost blir en toppendag.
Nej, men nu måste jag äta upp och göra mig i ordning för skolan. Man får hoppas på en lyckad dag ;)
Ni får också ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0