Usch, hemskt ;<

Sitter här med kväljningar. Jag vet inte om jag har fått det från en film, dröm eller om jag ens har ätit det.
Tänk efter nu när ni hör ordet: Tånagelsoppa. Jag får kväljningar. Jag känner smaken i munnen och kan se hur det ser ut. Åh! Har lidit med det här äckliga, vidriga ordet i över två timmar nu! Hemskt. Inte är jag sugen på någon middag inte. Man får hoppas på att det går över.

Under hela dagen har jag suttit vid datorn och bara slappnat av. Det är höstlov ju! Vad ska man annars göra ? Haha, fortfarande har jag min pyjamas på mig och jag har inte borstat mitt hår än. Men ibland är det skönt med dagar då man slipper klä på sig. Mina pyjamasbyxor är mycket bekvämare än jeans och mjukisbyxor.

Nu måste jag nog packa upp resväskan igen. Det var tänkt att jag skulle till mamma på fredag men eftersom att Tommy kommer så stannar jag hemma. Det kommer bli jättekul att få träffa honom, det var ju ett tag sen! På lördag så ska jag, pappa, Rasmus och Tommy dra oss ner till Djurgårdsmatchen eller vad det var. Mjo, intressant för mig men väldigt kul för dem. Äkta djurgårdare, you know ;) Men det kommer bli kul iallafall, bara det är inga huliganer som förstör matchen.

Börjar oroa mig för hunden nu. Igår så kom han åt någonstans att han verkligen gallskrek. Det var så öronbedövande och jag var så rädd. Och ända sen igår har han varit slapp, andas tungt. Jag har hört på hans hjärtslag och dem låter okej. Men ändå är det något. Jag får nog tala med pappa om det så får man se om man måste till vetrinären med hunden. Stackarn.

Imorgon får man se om jag ska över till Sandras halloweenparty. Hon har bjudit en massa från sina kompisar och jag är sjukt blyg av mig. Men vi får se, det kanske bli kul iallafall.
Nu måste jag packa upp väskan, fortsätt fråga frågor. Jag svarar på dem ungefär vid.. 21-22 tiden. Så har ni svaren :)


I want them! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0