En kille ska ha/vara..

Självförtroende (dock inte alldeless för hög, men lagom. Visst är det bra med högt men.. lite störande )

Länge än mig eller lika lång som mig! ( Jag ska inte böja mig ner för att kyssa honom :) )

Modig

Muskulös ( Ska träna mycket! )

Omtänksam, snäll, rolig, bra humor (!)

Ingen soffpotatis ( sådan som är lat och inte är aktiv )

Måste vara fräsch och lukta gott!

Nykter och inte festa alldeless för ofta ( Inte kul att komma hem och se sin pojkvän full.. )

Inte röka/snusa ( Äckligt när man kysser :S )

Helst lika musiksmak som jag

Helst kunna spela ett instrument ( typ gitarr, lite mysigt om han spelar till mig på kvällarna. )

Tänka på mig och inte ragga på andra tjejer ( Jag ska vara hans och ingen tjej får honom! )

Hans kompisar måste vara schyssta mot mig (!)

Gosig, kramgo & världens underbaraste!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0