Hungrig och deprimerad

Hallå bloggen och alla söta läsare!

Kom för några minuter hem från skolan och är helt slut och deprimerad. För det första är jag deprimerad för jag är så otroligt hungrig! Jag har proppat i mig tre mackor, men jag är fortfarande hungrig! För det andra är jag deprimerad för att jag har så många läxor att göra. Biologi, som jag dock inte tog hem för jag förstod inte läxan. Och min lärare är usel! Jag har också matte, tyska och svenska. Många läxor, matten är hemsk. Jo, för det trejde är jag deprimerad för att jag hade matte idag! Ovanligt av mig, inte alls. Varje gång jag har mattelektion så kan jag inte vara koncentrerad. Jag måste skrika ut att jag inte kan och läraren skäller på mig, so what ? Jag kan aldrig samla mig och försöka. Så min lärare sa idag
" Isabelle, om du fortsätter såhär med din attityd så tänker jag inte längre hjälpa dig "
Thanks a lot! Hon förstår inte att det är hur svårt som helst för mig att sluta!
Och så sa hon till mig " Isabelle, du kommer inte gå långt i mattematiken om du fortsätter såhär "
Då sa jag till henne att jag kanske inte kommer gå långt, men jag kommer vara lycklig. Seriöst, hon kan ta sig någonstans så kan jag göra en septemberbrasa av min hemska mattebok!

Usch!!!!!!
Sådant utbrott jag har nu alltså. Jag har matte imorgon också, jag tänker inte jobba. Tyvärr, jag bryr mig inte varken vad ni eller hon tycker. Så är det bara. Matte förstör mina dagar! Jag tänker sitta på min plats och läsa världens bästa bok "Ljudet av ditt hjärta".
In my bullet för matte.

Kommentera vad du tycker om matte. Om du tycker det är bra/dåligt. Berätta gärna varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0