onsdagmorgon

Hej på er!

Eh.. har nyss ätit frukost och det fick bli det vanliga. Två ostmackor med lite oboy. Jag börjar klockan 9:10 så det är ingen bråska för mig ännu. Idag händer det inte mycket. Har gjort alla mina läxor, men jag glömde SO läxan i skolan så den måste jag ta hem. Måste öva på redovisningen. Jag ska redovisa om det vackra landet Japan ;)
Lärde mig en hel del medan jag jobbade med det. Till exempel att de har högst medel IQ i världen, japaner lever längst i världen.. osv. Så det är väl bra. Så när jag redovisar det ska jag ha Yiruma - River flows in you som bakrundsmusik. Det blir toppen!

Just ja.. jag glömde något jag vill dissa totalt!
- Svenska Hollywoodfruar och Kändisdjungeln, gubbprogram!

Sidärja ;)
Och nu tittar jag på The Voice. Hörde att någon tjej ville döpa om sig till Sven. Jaha, det var väl kul ^^'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0