Onsdagmorgon

Hej på er!

Jag har nyss ätit frukost och snabbduschat och ska snart ta benen bakom ryggen och gå till skolan. Ja.. ni såg att jag var hur sur som helst igår. Jag varnar er, jag kan bli det idag också eftersom att jag ska jobba med matte. Men jag ska inte göra någonting, som sagt. Haha!
Imorgon slutar jag klockan 12:45. Väldigt tidigt, woho! Och på fredag börjar godisförbudet. Sandra ville att jag skulle ha det med henne så till jullovet slutar godisförbudet och jag får ex antal pengar. Får hoppas att jag lyckas eftersom att jag är ett riktigt godismonster. Men jag får hålla emot, äta extratuggummin, chips, popcorn, läsk, frukter. Ja, alllt förutom godis. Tack, Alicia för du gav mig tipset med gurkorna och morötterna som man dippar. Det blir väl.. gott! :)

Nej, snart ska jag gå. Måste bara höra med Alicia och vi kan ta sällskap. Så trist att gå ensam.

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0