torsdagmorgon, en aning gladare

Hallå bloggläsare.

Jag har nyss klivit ur duschen och hunnit äta frukost. Klockan är bara 7:21 nu när jag ser på klockan nere i hörnet, jag ska gå till skolan klockan åtta så det är inget bråttom.
Idag är jag en aning gladare, ska försöka undvika ett irriterande inlägg till. Men jag är fortfarande besviken på skolsjuksköterskan. Pappa var inte precis glad om det beslutet. Aja.. sånt händer och sånt får man ta. Men som sagt, jag kan inte ta alla saker. Så som denna.

Nog om det. Idag slutar jag klockan 12:45, känns skönt. En halv skoldag blir det nog, tror jag. Och imorgon är det fredag. Då mitt godisförbud börjar. Får nog en femhundring av pappa och en femhundring av mamma. 1000:- räcker. 2000:- eller mer är liksom alldeless för mycket för ett godisförbud på fyra månader.
Jag är dock lite nervös. Jag kommer bryta det. Så som jag gjorde i vintras. Men det var bara för att pappa köpte jättemånga chokladhjärtan askar, så brukade jag ta. Till slut var dem slut. Så misstänkte dem mig, och dem misstänkte rätt. Höhö, nej men i år ska jag hålla emot. Det är bara trots allt fyra månader.

Nästa vecka hade jag tänkt att åka till mamma. Hälsa på henne litegrann och självklart shoppa! Jag tar nog SJtåget ner dit. Får bara be mamma köpa en biljett åt mig så fixar allt sig. Jag antar att jag kommer ta med datan. Men det är inte säkert. Men om jag kan så bloggar jag! Jag lovar.

Nej, nu måste jag sluta. Jag skriver mer efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0