World Trade Center

Herregud, såg alldeless nyss ett klipp från World Trade Center.
Jag kunde inte hålla tårarna borta.
Alltså, i fredags var det 8 år sen tvillingtornen sjönk ner. Då var jag 5 år och visste inte så mycket om situationen. Men med åren började jag förstå. Och nu så.. jag kan bara inte förklara med ord hur jag känner.
Jag vill bara stoppa upp något i dem här terroristerna! Inte bästa ordvalet, men jag är bara så upprörd!
Och dem här människorna som föll från fönstren. Jag förstår dem. Visst, man tar sitt liv och man dör ju också där inne. Men jag förstår dem. Man kan inte tänka klart om man är i en sådan situation. Bara för det säger jag inte att jag har varit med om sådant, men man vet en hel del. Paniken stiger ur en och därför kan man inte tänka klart.
Herregud.. jag är bara så, chockad. Jag har inte tänkt tidigare på saken. Men just när jag såg klippet kunde jag se människorna som fick panik, telefonsamtalet som bröts för att det ena tornet föll, allt.
Vill bara säga att de som gjorde det var idioter, hoppas att sådant aldrig händer igen.


Kommentarer
Postat av: jejje

Det var mitt klipp va? Kunde grät som f*n.. Minns precis hur jag satt med mamma och såg på TV:n hur tornen rasade ihop. Hemskt och så många människor som dog..

2009-09-13 @ 16:02:16
URL: http://jejjeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0